سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]
مجموعه اشعار مرتضی رهنما

 

 

امون ای دل امون از این غریبی

به عشقت آقا ما دل میبازیم                 میون دنیا             ما سرفرازیم

وقتی که میای ما همره تو                 توی مدینه حرم میسازیم

آقا بیا تا               جون بگیرم

پای رکاب            توروبگیرم

آقا بیا تا               در نواشم

راهی شهر           کربلاشم

(امیر بی قرینه کی میایی      سحر خیز مدینه کی میایی

عزیزم مادرت چشم انتظاره    شفای زخم سینه کی میایی)

امون ای دل امون از این غریبی

مادر خوبم حالت عجیبه        روی لب تو امن بجیبه

مرو زپیشم که بی تو بابا       تنهای تنهاست خیلی غریبه

مرو که بی تو بیقرارم

مرو که بی تو خون میبارم

مرو که بی تو دل شکستم

مرو که بی تو زار وخستم

مرو ای مادر تازه جوونم      مرو ای یار خوب و مهربونم

مرو ای مادر پهلو شکسته     غم تو بر دل زارم نشسته

امون ای دل امون از این غریبی

همیشه درد و غم من اینه      مادرمو زد عدو ز کینه

دیدم به چشمام توی مدینه      میون کوچه نقش زمینه

یادم نمیره             ماجرا رو

یادم نمیره             کوچه ها رو

یادم نمیره             روی نیلی

صورت مادر        جای سیلی

خودم دیدم عدویش بی حیا بود                        امید من به زیر دست و پا بود

(خودم دیدم پلیدی وحشیانه                که میزد مادرم را تازیانه)

امون ای دل امون از این غریبی

دیدم به چشمام اون همه بیداد  میون آتیش میزدی فریاد

ناله زدی یا فضه خذینی        بیا کمک کن محسنم افتاد

امون امون از        این مدینه

امون امون از        زخم سینه

امون امون از        خون مسمار

امون امون از        درب و دیوار

خودم دیدم که خونه پر زدوده             خودم دیدم رخ مادر کبوده

(خودم دیدم که آتش شعله ور بود         خودم دیدم که مادر پشت در بود)

 

 

دانلود سبک


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مرتضی رهنما 92/12/17:: 7:0 صبح     |     () نظر